Hidup yg tak berkesudahan.

Heyy bloggerss. Ary nim jdi owl kejap. Hmmm. Agak kesedihan. Yelaa,hidup kite ni kejap2 hepyy. Kejap2 sedeyhh kan. Mcm roda yg slalu berputar k atas dan k bawah. Hmm, kadang. Aku xcye gk ckp asad tu. Hmm, sek2 jemiii. Law xsuke kt aku. Syp dh aaa. Xyh buke aib aku setang weh :3 . Natang babi. Hmmm, dh bajet sume puan jalan kekeng adok dare? Ohh pendeknye akal pemikiran. Blajo tggi gk tu smpI form4 mk ayah mampu tanggung. Tapi prangai entah pape2. Ya allah, kuatkanlah hati aku nii. Allah tahu aku kuad. Sbb tu allah uji aku. Hmmm, tapi.aku takboh kehilangan Mr.itik aku again. Hmmm. Dugaan ape lagi yg harus aku terime? tired! Everydayy,everytime,everysecond,everyhours and minutes. Mesti/wajib timbul problem yg kdg2 aku sndiri rasa putus asaa nk lalui. Hmmm, it's okey. Tak namenye hidup if xde masalah. Kite hidup mstiade kekurangan and kelemahan yg org rase iri hati. Mungkin dari segi kecantikan,tubuh badan or blah3 . Hmmm, mls nk fkir!!!! :'( . Tired off this all. I hate myself!!!!! Kepade hatersssssssss di duniaaaaa. Kutuk lah selagi boleh. Buke aib selagi boleh sampai korang ni mampus tak berhormat!!!!!!! Sial hidup manusia yg suka buka aib xbtul. Fitnoh? Baik bunuh aku lalu bangang!!!!! Base bodo blake. Xley tgk org hidup senang!!! Xsere agy ehh ngn org pe ge pok2 mg. Bambrayukmok. Kecek2 takboh mapuh. Bile besor mulut pokpekpokpek buke aib org hok xbtul. Xmalu k weh manusie sekalian?! Xde feel? Xde maruah lasung wk gitu weh. Fikir sblum buad. Jgn menyesal kemudian hari lah BINATANG :*
#note: jgn main dgn air kalu takut kne terik di arus. ;)

No comments:

Post a Comment

Hey there ;)
Please Drop Ur Comment Here;)
SATU pun jadi lah ! hehe