Assalamualaikum readers ;) . Ary ni laa rase mcm terlebeyh rajin nk update blog. Hihi. Ohhh seee. Memandangkan last day adaa update about Mr.Itik sayee <3 . Kami dah kembali again. Hihi. Biasalaaa, dlm hidup byk ujian kan? Stakat ni aku bahagye lagi ngn dye walaupun kdg2 dye wk aku rezak sapa nages kediri. Dlm diam buleh dye ske. ewah ewah. Dye mmg kurang asam kan? smlm bru nages kod. Sukee je tgk aku nages. Kang nages xberenti bru padan muke nk pujukk susoh :P . Susoh? Senang jeee, aku ngan dye majowk xsmpai 10minit baik mulaa. Hhahhaaha. Bengom goh. Mcm oggy and cockroaches je. Akakakakak. Oggy tu akuuu, sokmo kne ngenak di cockroaches. Hahaha. Cockroaches tu same kejam lah ngn Mr.sayang saia :*,Syukri. Herher. Aku sokmo doakan kebahagyaan aku ngn dye dunie akhirat ;')  okeee, aku admit. Aku teramat syg kt dye smpaiikan agak ''punoh jahanam'' hidup aku lps dye mntk clash. Hahahha. Now dh getback ''aman sentosa'' hidup aku. Hehehe,just kt skoloh ade laa masaloh kecik ngn sek2 budok bahangang. Okee, mls amex port. Abaikan jee :* . Ehhh, smlm otp ngn Mr.itik kannn, dye bebel sbb xmkn ubat++minum air. Batuk sket jee, 4 karung bebel. Hahaha. Oke okee.mse kt koloh tu opp, duk msj msj ngn ye. Mase tuu, ye ate nk turun kolam. Aku kate aa okee. Last2 msj mula, ye ate bru sudoh ejah awek. Aku tye, dh ye time k? Itik pun kbo, time aa. Awek omeyyy. Aku nii. Wasaan nk nages air mate emass ase *_*. walaupun tu just gurauan. Isssskkk. Kadee ye wahy ngenak aku. Hmm, redho je. Peseng dh wahy ngusik. Hahahaha. Ngokss. Eh eh, tdi kan. Ye txt ''syg!!!'' Aku eply '' ye b ''  hahaha, ngamok trus yee. Ye ate aku curang. Akakakakaa, skali skale tukor pggilan. Xsaloh pun. Hahaha. Maki seranoh katku. Isskkk. Mat keri goh aa hok tu sorang :D . Ni pun rajin sbb dye yg suruh update. Hihi. Readers setiaa aku tu :P . Kalu la xde request, mapuh kaki xayang update. Hahahahahah. Oke okee. Terasa terlebeyh bahagia dh ngn dia :* . Hopefully, lps ni. No more perkataan ''clash'' dlm hubungan kami. Willing God :) . Hopefully jugak kekal forevaa :* . Susah mungkin nk cari laki mcm dia. Auwmmn :* . #HATITAKKANBERUBAH. *Kasih jgn jgn jgn jgn jgn jgn kau pergi. Jgn pernah meninggalkan aku sendiri. Aku tak bisa, aku tak sanggup bila sendirii* . Can't wait this sunday. It will be a sweet momentt wth my lovaa <3. Hihi. 
K laa, byee readers. Xrok type pnjg2. Lenguhhhhhhh. 
#Mr.syukri's own a.k.a itik in my heart.

No comments:

Post a Comment

Hey there ;)
Please Drop Ur Comment Here;)
SATU pun jadi lah ! hehe